Ali veste, da so omega 3 maščobne kisline zdrave?

Ste med tistimi, ki so že takoj ob sami omembi maščobe pomislili na to, da so maščobe nepomembne za naše telo in samo povzročajo holesterol in se jim morate pač na široko izogibati, ker maščobe pač redijo? Potem nujno berite naprej, da ugotovite, katerim maščobam se je treba izogibati in katere bi morali ves čas uživati. Treba je namreč takoj na začetku ločiti med pomembnimi in nepomembnimi oz. nezdravimi maščobami. Omega 3 maščobe so za človeka celo nujno potrebne in, pazite, odpravljajo škodljivi holesterol iz telesa, medtem ko so omega 6, ki jih danes zaužijemo največ z rastlinskimi maščobami, nepotrebne oz. bi jih morali zaužiti veliko manj. Nezdrave pa so tiste, ki so neesencialne in so posledica pregrevanja rastlinskih maščob.

Omega 3 pomaga zmanjšati holesterol

Če ste torej tudi vi podlegli številnim marketinškim kampanjam, ki so šle vse po vrsti v smer tega, da so na primer mlečni izdelki z manj maščob bolj zdravi, ker zato manj redijo in ste zato začeli posegati po mleku z 0,5 mlečne maščobe ali pa podobnimi jogurti, potem samo poglejte, kako takšnih reklam ne boste več zasledili, saj so ljudje pač spoznali, da zdrave maščobe z omega 3 enostavno potrebujemo in maščobe niso tisto, zaradi česar se ljudje redimo. Če bi vsak od nas užival omega 3, ne bi imel holesterola, ker pa uživamo toliko omega 6, pa so potem tudi omega 3 enostavno padle v skupino tega, da maščobe pač škodijo in povzročajo odvečno telesno težo, saj tako omega 3 kot 6 spadajo med maščobne kisline.

Omega 3 maščobne kisline v mesu

A vseeno omega 6 niso nepomembne

Da pa slučajno zdaj ne zaključite, da morate uživati samo omega 3, nikakor ne, le razmerje med omega 3 in 6 obrnite na glavo in videli boste, kako se boste začeli bolje počutiti. Seveda pa hkrati pregrevanje, cvrtje ipd. rastlinskih olj, ki niso odporna na visoke temperature in se ob segrevanju spremenijo v transmaščobe, le odstranite iz vašega jedilnika za popoln rezultat.